It's Saturday <3

Emma Johansson / 14 September, 2013 - 13:00 / Allmänt

Tjänare alla! så skönt de va med Fredag igår, så less på att sitta i en skolbänk varje dag nu, usch! for och käkade på mds efter skolan sen gick vi bara in på granngården innan jag for till stallet. Fixade åt Moonis och hoppade Fabbe på lektion :)
 
Nu är det Lördag och jag ska ta och börja fixa mig, ska vara med Mikaela, vet inte vad vi ska göra, eller de enda jag vet är väl att vi ska fara nånstans, stan stänger ju om typ en timme så blir väl inte att gå in på affärer direkt, haha! stan borde vara öppet längre på Lördagar seriöst och borde va öppet på Söndag också, behöver inte vara öppet lika länge men iallafall en stund, jag menar det är ju på Lördag och Söndag man verkligen har tid att kika runt.
 
Men det är ju Gällivare... :(
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: