Gilla och jag skriver om 15 personer på bloggen imorgon!

Emma Johansson / 01 September, 2013 - 16:27 / Allmänt

Linnea Landström: En jätte snäll och rolig tjej som jag umgicks med förut och som går i samma klass som mig :)
 
Raed Murad: En snäll och snygg kille jag inte känner men verkar super rolig :)
 
Linus Memberi: En snygg och sjukt snäll kille, du verkar vara jätte rolig att umgås med :)
 
Sara Forss: En grymt bra kompis som är jätte rolig, så roligt att vi har börjat umgås igen :)
 
Eddie Taawo: En jätte snäll kille som jag kan lita på :)
 
Petter Källsenius: En sjukt snygg och snäll kille :)
 
Jennifer Engström: En snäll och fin tjej jag inte känner men du verkar jätte rolig :)
 
Matilda Singstedt: En tjej jag inte känner men du är säkert super super snäll :)
 
Victor Köhler: En snäll och grymt rolig kille, snygg är du också :)
 
Johannes Nordström: En snäll och snygg kille, verkar sjukt rolig :)
 
Joakim André Roos: En snygg och snäll kille :)
 
Sara Åhult: En jätte snäll tjej som är duktig på att rida :)
 
Lisa Åkerlund: En sjukt snäll tjej som jag kan lita på till 100% :)
 
Stephenie Blombacke: En jäääättteeee snäll tjej jag har många minnen med :)
 
Emilia Carlesson: En fin tjej jag inte känner men verkar sjukt snäll och rolig :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: