Tisdag, dagen efter Måndag! :)

Emma Johansson / 15 Oktober, 2013 - 13:22 / Allmänt

Jag vet att mitt bloggande inte har vart så bra nu och jag har sagt förlåt tidigare men det är ju mitt fel nu, jag ska skärpa till mig och blogga varje dag för jag tycker det är kul, flera inlägg om dagen ska det bli också. Jag har haft bra dagar iallafall, bland annat har jag vart med Mikaela och fikat, har vart med Julia och Joanna, vart i stallet och käkat på Manuella. Har helt enkelt gjort olika saker. Vissa dagar har jag inte bloggat och vissa dagar har jag bloggat men jag ska skärpa till mig nu :)
 
Idag är det Tisdag och jag har slutat tidigt, tog 10.18 bussen hem till kullen och har nu tagit en dusch, skönt. Vela inte gå därifrån, va så varmt och skönt. Blir en chill skolvecka, imorgon har vi typ bara Marie, Torsdag är vi lediga och Fredag slutar vi 11.50 och sen är det H E L G, så himla härligt och så är det bara 2 veckor kvar till höstlovet, klagar inte :)
 
Vad ska ni göra idag då? :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: