nå bor man på fel ställe!

Emma Johansson / 16 Oktober, 2013 - 12:50 / Allmänt

Tjenare alla där ute och inne, då var det redan Onsdag, härligt, härligt men om jag tittar ut genom köksfönstret så snöööar de ute, hojj, fyfan, nå bor man på fel ställe!
 
Det är iallafall endast 2 dagar kvar till Fredag, klagar inte precis, hehe :) älskar Fredagar. Har slutat tidigt idag, är redan hemma. Vi slutar ofta tidigt nu och det är verkligen ingenting att klaga över, absolut inte! ska till stallet idag och fixa åt Moonis och rida lektion, har hoppträning och tror vi ska hoppa bana, det gjorde Julia och dom igår. Hoppas hoppträningen går bra :) sen hopp i duschen och så blir de att chilla resten av kvällen. 
 
Torsdag imorgon och vi är lediga så får sova ut, så j*vla underbart. Har inga större planer imorgon, det enda jag vet att jag ska göra är att plugga men det gör jag bort när jag har vaknat och det så slipper jag göra det sen, ska höra med Mikaela om vi kan hitta på nått imorgon, ska skicka iväg ett meddelande till henne på facebook :) fick btw 3 par nya byxor hem igår, snygga som f*n och nöjd är jag. Vill ni ha bilder? :)
 
 
bjuder på en inte allt för snygg bild på mig själv, haha ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: