Jag älskar min morfar så enormt mycket! ♥

Emma Johansson / 01 Oktober, 2013 - 22:20 / Allmänt

Att hoppa på en oskyldig människa är för fan inte okej. Att hoppa på nån över huvudtaget är inte okej. Att man som människa kan ens tänka tanken att tejpa runt armarna på en 70 åring, ta alla pengar han har och tänker slänga ner honom för en stentrappa. Så sjukt korkat. Hade inte ljudet som började låta när dom 3 maskerade männen precis tänkte slänga ner han hade nog inte min morfar levt nu. Jag är så otroligt jävla glad att han lever och tack som fan till ljudet som började låta som räddade hans liv. Jag älskar min morfar så enormt mycket och det kommer jag alltid att göra! ♥
 
 
Postat av: Anna-Lena

Så fint fint skrivit Emma! Han blir riktigt rörd och mycket glad!

2013-10-01 @ 22:31:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: