Gilla och jag väljer 10 stycken jag skriver om på bloggen ikväll

Emma Johansson / 29 Oktober, 2013 - 22:57 / Allmänt

Fanny Thörnfeldt: En snäll och söt tjej som också älskar Eric Saade :)
 
Evelina Hansson: En jätte snäll och rolig tjej som jag kan lita på till 110%, älskar dig kompis <3
 
Kevin Arktedius: En jätte snäll och rolig kille, snygg är du också :)
 
Jennifer Engström: En super söt och snäll tjej som verkar sjukt rolig att umgås med :)
 
Daniel Apelqvist: En sjukt snäll kille som går på samma skola som mig och så är du rolig :)
 
Moa Svanhem: En jätte snäll och söt tjej som verkar hur rolig som helst :)
 
Kevin Lagbo: En super rolig kille som gått i samma klass som mig, snäll och söt är du också :)
 
Emma Abrahamsson: En sjukt snäll och söt tjej jag skulle vela börja umgås med :)
 
Victor Köhler: En söt och snygg kille och så verkar du sjukt snäll och rolig :)
 
Johanna Andersson: En söt och snäll tjej jag inte känner men det kan man ju ändra på :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: