Natti från Linnea :)

Emma Johansson / 10 Mars, 2013 - 00:55 / Allmänt

Jag (Linnea) tänkte skriva ett gonattinlägg innan jag och Emma kryper till kojs. Idag har vi vart på stan, jag hittade en skiiiitsnygg jacka på Lindex som jag tror jag ska köpa. Perfekt till våren! Sen kom Emma till mig och vi gick ut med min hund, jag fick tvinga henne att följa för att hon är så jäkla lat haha. Sen kom jag iaf till henne och såg mellofinalen (det är mysigt ju hehe) och bestämde mig för att sova över här. Vi har skrattat så sjukt mycket ikväll! Skrattattack efter skrattattack. Mest åt mig dock för att jag är så trög haha. Emma gör mig så glad, varenda gång ♥ Nu ska vi strax se ett avsnitt av Svenska rivieran (Christer och Emin är mina favoriter haha) och sen får jag äntligen sooooova. Nu ska jag joina Emma och borsta tänderna, puss och gonatt från oss!
 
Vi startar förresten en frågestund där ni får fråga både mig och Emma, kul va! Frågestunden avslutas nu på onsdag den 13 mars. Fråga mig (Linnea) och Emma genom att skriva en kommentar, glöm inte skriva till vem frågan är :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: