Hejsan hoppsan, mår ni bra? :)

Emma Johansson / 04 Mars, 2013 - 19:56 / Allmänt

Hejsan hoppsan! sov hos Linnea inatt och har kommit hem från en kall promenad för inte så länge sen. Tidigare idag tog jag och Linnea bussen till stan, vi käkade på thai och sen gick vi runt i lite affärer. Ska också berätta lite om gårdagen. Jag och Linnea skulle på bio men biljetterna funkade inte så vi hyrde en jätte bra film hemma hos henne och så tittade vi 2 avsnitt av solsidan, var en bra Söndagskväll med min super snälla kusin <3
 
Tisdag: Stan med Steffi, Linnea ska sova ♥
 
Onsdag: Hoppträning, fara på frasses med Linnea och sova över hos henne <3
 
Torsdag: Njuta av att de är lov <3
 
Fredag: Stallet <3
 
Lördag: Melodifestivalen <3
 
Söndag: tvkväll <3
 
vecka 11 & 12 har jag prao på Lindex i 2 hela veckor sen är de bara några dagar skola sen är de påsklov och jag far till Stockholm, wihoooooo :D ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: