22.27

Emma Johansson / 26 Mars, 2013 - 22:27 / Allmänt

Hejsan alla! slutade skolan rätt tidigt idag ändå så det va härligt, jag & pappa for och köpte mat på djurmagazinet till Elvis när jag hade slutat så for vi bara en sväng med bilen i stan sen for vi hem, jag gick med hunden och fixa lite och så hämtade vi mat från sibban så for jag till stallet på eftermiddan. Har kommit hem för ett litet tag sen, mockade till Moonis, tittade på hoppträningen och hjälpte till på kvällsfodringen :) vad har ni gjort idag? :)
 
LYCKA TILL I HELGEN JULIA, NI ÄR GRYMMA <3
Postat av: Lina

Kul saker du gjort med din PAPPA :) Jag har varit med min syster på stan vi gick i affärer sen var vi och käka pizza :))))))))))))

2013-03-26 @ 22:34:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: