21.25

Emma Johansson / 12 Mars, 2013 - 21:25 / Allmänt

Tjaow tjaow! idag har jag haft min andra praktik dag på Lindex och jag trivs bra, har typ nästan alltid någonting att göra och det är super bra och personalen är hur trevliga som helst, jätte snälla! ska strax stoppa mobilen i laddningen och så tänker jag ringa syrran, kommer nog få höra en rolig sak så skratta kommer jag nog att få göra och så har jag och pappa vart ute med hunden och ikväll har jag haft en tv kväll :) myyyyys!
 
Vinnaren av Melodifestivalen 2013, Robin Stjernberg med låten You! han var verkligen värd de och han och låten är grym, kommer gå super i Eurovision <3
Postat av: Lina

Rolig praktik du har.......Snäll pappa du har :)

2013-03-12 @ 21:32:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: