21.20

Emma Johansson / 27 Mars, 2013 - 21:20 / Allmänt

hejsan hejsan! haft en kort och chill skoldag idag, hade bara 3 lektioner och sen for jag hem, jag och Linnea tog bussen som gick 13.20 till Ica och så gick vi till stallet efter de, fixade allt åt Moonis och red Fabbe på hoppgruppen och jag är jätte nöjd, super duktig ponny! har tagit en dusch och käkat middag så for jag och pappa och köpte nyaste FRIDA på kiosken, kom typ hem nu, sitter i min one piece och ska strax slå igång musik :) imorgon är de min sista skoldag innan lovet, så j*vla skönt, blir en chill skoldag imorgon också, har idrott, matte och svenska :) sen är jag leeeeeeeeedig, så hímla niiiiice <3 vad ska ni göra under påsk? :)
Postat av: Lina

Du har en snäll pappa du :) :) som det verkar :) Jag ska ha folk hemma här på Långfredag ,Sen bara slappa resten av påsken.Ahhh gillar inte påsk :)

2013-03-27 @ 23:56:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: