SOMMARLOV <3

Emma Johansson / 14 Juni, 2013 - 23:21 / Allmänt

Bra statistik fast jag inte har bloggat nått idag, tack, tack och tack. Har haft skolavslutning idag och fick mina betyg som jag är nöjd med förutom engelskan som jag fick F i men ska läsa de till hösten, så fixar de då. Jag och Linnea gick och fika och så for vi till stan innan vi tittade på utsläppet. Grattis till alla som tog studenten idag och lycka till i framtiden, ni är grymma allihopa. Kom till stallet vid 2, red Fabbe på lektion och efter stallet for jag bara till Lindex och köpte en skit snygg tröja jag la undan när jag va där med Linnea, bild kommer sen <3 har snackat skype med Simon och ska strax hoppa i duschen, nu ska jag verkligen njuta av att jag har sommarlooov, så himla skönt <3 kommer bli en grym sommar, hörs sen ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: