Nattinlägg, Linnea sover över :)

Emma Johansson / 06 Juni, 2013 - 01:10 / Allmänt

Hejsan Svejsan såhär på natten, haha! Linnea är här nu och ska sova över, vi har käkat gott och tittat Sommaren Med Göran, haha! grym film :) jag är 16 och Linnea 20 och hon går och lägger sig före mig, haha :) söt kusin man har. Gick jätte bra på hoppträningen, red Vermina och vi hoppade linjer, jätte jätte nöjd, det gick super bra, duktiga Vermina :) imorgon (torsdag) är jag ledig och jag och Linnea ska fara och fota i Gällivare och så blir det stan innan vi far hem. På kvällen blir det kanske mer fotografi, om det är bra väder vilket jag hoppas att de är :) ska fortsätta chatta med syrran på facebook nu men vi hörs imorgon igen, hoppas ni har haft en super bra Onsdag, det har jag haft, godnatt :)
<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: