Ge inte upp utan kämpa istället, allt löser sig!

Emma Johansson / 31 Juli, 2013 - 02:13 / Allmänt

Hur dåligt man än mår så ska man veta att man är precis lika mycket värd som alla andra och det finns alltid hjälp att få. Det år så tråkigt att höra att vissa tar den andra vägen och det är att lämna värden. Det är det sämsta man kan göra. Tänk på personerna runt om, hur dom kommer må. Alla är precis lika mycket värda och det finns ALLTID hjälp att få. Ge inte upp utan kämpa istället, allt löser sig!
 
godnatt :)
 
Postat av: :(

Det du skriver är nå bra ,Visst finns det hjälp att få men kanske alla inte orkar .Själv sökte jag hjälp till slut för att kunna prata med någon om hur hemskt en person har förstört mitt liv denna personen litade jag på och älskade. Att ljuga och förstöra för en annan gör man bara inte ,för min del mådde jag så pyton. och att den personen inte ens kunna be om ursäkt är bara för mycket .Jag tycker man ska va ärlig och inte ljuga för man kan göra personer så illa ,Visst är alla lika värda men en del tänker inte så.Fin blogg du har .

2013-07-31 @ 10:39:20
Postat av: dite

åh du är så fin!
hoppas du har en toppendag!

2013-07-31 @ 14:44:00
URL: http://affys.se
Postat av: Ny topp bloggare!

Hejj, vad har du för tema på bloggen?,pro?.

2013-07-31 @ 20:00:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: