Tjaaaaaaaa <3

Emma Johansson / 22 Januari, 2013 - 11:23 / Allmänt

Tja! sitter i skolan och väntar på att extra matten ska börja och sen börjar extra engelskan, asså ååååhhh om jag inte haft dom där dumma lektionerna hade jag redan fått sluta tror jag, åååhhhh dumma extra lektioner, varför kan jag inte vara smart i matte och engelska? :)
 
Slutar iallafall 13.30 idag och de är faktiskt inte så sent men går till mammas jobb efter de och så åker jag hem med henne när hon slutar. Ska nog hoppa in i duschen direkt jag kommer hem typ för jag behöver duscha och vid 8 ikväll far jag till stallet och tittar när Julia rider, ska fota också :) skulle fota förra tisdan också men jag glömde mitt minneskort i datan så jag kunde inte fota med min kamera :)
 
Veckoplaneringen för vecka 4 :)
 
Tisdag: Stallet <3
Onsdag: Stallet <3
Torsdag: Jag ska till Linnea, hon fyller 20 år <3
Fredag: Stallet och det är helg <3
Lördag: KIIIIIIIIIIIRUNA, SKA TITTA PÅ OSCAR ZIA, ISAK DANIELSON OCH BENNY HULT PÅ COOP FORUM I KIRUNA, KOMMER BLI SÅ J*VLA KUUUUUUUUL <3
Söndag: Ponnyakuten <3
 
/ Emma
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar eller två! Hoppas du gillar min hästblogg & vill fortsätta läsa! :)
Kram!

2013-01-22 @ 16:12:39
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar eller två! Hoppas du gillar min hästblogg & vill fortsätta läsa! :)
Kram!

2013-01-22 @ 16:24:02
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Alva

Sv; Det är toppen! :D Vad gör du då? :)

2013-01-22 @ 16:28:28
URL: http://alvac.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: