pizza

Emma Johansson / 04 Januari, 2013 - 19:11 / Allmänt

Hello, vart och käkat pizza med familjen på Manuella och gott var de, åt en kalsone och dom är super goda :) for till kiosken efter de och nu sitter jag hos kusinen :) vet inte hur länge jag blir här men blir ett tag iallafall och jag vill säga ett stort tack till er. TACK så otroligt mycket för den grymma stastiken, ni är helt fantastiska :)  ska höra med Hanna strax om hon kommer lägga in designen idag, isåfall kommer bloggen ändras om idag :) håll koll på bloggen under kvällen så kanske ni ser en annan design :) TACK igen till er ♥
 
Min fina kusin som betyder sjukt mycket för mig! ♥
Postat av: Lina

Gott med pizza men bara ibland,får nå gå dit och käka nästa gång jag drar upp till Gällivare :)

2013-01-04 @ 20:47:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: