Du är helt fantastisk ♥

Emma Johansson / 20 Januari, 2013 - 22:14 / Allmänt

Är så glad att jag får hjälpa dig Julia med en sån fin ponny, han är så himla underbar och så himla snäll. Super snäll i hanteringen och att rida. Han skulle aldrig göra någon illa, aldrig. Så himla underbar ponny. Jag älskar dig jätte jätte jätte mycket Moonis. Jag minns dagen då du kom till klubben, den dagen är helt fantastisk. Att sitta på din rygg är så himla roligt och där trivs jag jätte bra, är så glad att jag får vara skötare på dig. Du betyder jätte mycket för mig Moonis och det kommer du alltid att göra. Jag älskar att ta hand om dig och vara med dig. Du är en ponny jag kan lita på till 110% och det kommer jag alltid att göra, i love you ♥
Du är helt fantastisk ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: