Bilder från mitt 2012 ♥

Emma Johansson / 15 Januari, 2013 - 16:41 / Allmänt

Bilder från mitt 2012 ♥
Balen med Sara :)
SGT :)
SGT :)
SGT :)
Jag fick Eric Saade The DVD, ett signerat kort och ett till kort :)
Kirunafestivalen :)
Kirunafestivalen :)
Kirunafestivalen :)
Jag & Moonis :)
Jag & Steffi var i Jokkmokk och tittade på André Zuniga :)
Jag & Steffi var i Jokkmokk och tittade på André Zuniga :)
Jag & Steffi var i Jokkmokk och tittade på André Zuniga :)
Jag & Steffi var i Jokkmokk och tittade på André Zuniga :)
Vi var i Piteå i en vecka :)
Vi var i Piteå i en vecka :)
jag i Piteå :)
Piiiiiiteå :)
Piteeeeeeååååå :)
Jag fick mina biljetter till Stockholm Horse Show :)
Stockholm Horse Show med Madde :)
Nellie Berntssons bloggträff på Stockholm Horse Show :)
Henrik Barrys bloggträff på Stockholm Horse Show :)
Malin Baryard :)
Stockholm Horse Show :)
Globen :)
Annexet :)
Jag och Linnea for till Luleå och tittade på Awa & Benny, åt ute och shoppa :)
Awas och Bennys autograf :)
Awa och Benny :)
Det har vart nyår, julafton och jag har fyllt 16 år :)
 
Jag har haft ett grymt 2012 <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: