Söndag, dagen innan skolan!

Emma Johansson / 24 Februari, 2013 - 14:26 / Allmänt

åhh vad skönt att ha fått sova ut idag också, nu är det bara skola från Måndag till Fredag sen är de lov, efter lovet är de jobb på lindex i 2 veckor och sen är de skola i 5 dagar tror jag de är sen är de påsklov så de är inte så jätte mycke skola den här månaden, behöver då verkligen inte klaga :) jahapp, vad ska jag göra idag då? jo jag ska till Steffi sen medans mamma och pappa handlar sen ska jag titta ponnyakuten som börjar efter 7 och så ska jag titta Johan Falk som börjar senare, tror det är 21.00 :) blir en tv kväll :) vad ska ni göra idag och har ni haft en bra helg? :)
Postat av: Lina

Idag har varit fint väder så varit ute mycket i solen :)

2013-02-24 @ 15:26:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: