Godmorgon alla!

Emma Johansson / 27 Februari, 2013 - 09:20 / Allmänt

Godmorgon alla! sitter i skolan och börjar matten om en kvar, har ju bara 3 lektioner idag så de är härligt som f*n. Igår var jag med Linnea, vi gick på promenad med Elvis och så tittade vi när Julia hade hoppträning. Filmade när hon hoppade, filmerna kommer att komma upp på bloggen nästa vecka :) idag är de Onsdag, slutar 12.15 (y) efter skolan ska jag köpa något att äta och så far jag till stallet när jag är klar. Rider lektion 17.00, har hoppträning idag och kommer bli en jätte rolig övning, tar en varm dusch när jag kommer hem från stallet och så kanske jag sätter mig framför tvn annars slår jag på musik och njuter av att jag snart har sportlov, kommer bli så sjukt skönt :)
 
har ni haft sportlov eller ska ni ha samma vecka som jag, vecka 10? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: