22.17

Emma Johansson / 27 Februari, 2013 - 22:17 / Allmänt

Hejsan, har alla haft en bra Onsdag? jag har haft en bra onsdag och sitter nu i min one piece (stavning) vid datan. Slutade skolan tidigt idag och tog bussen till stallet, har fixat allt åt Moonis och hoppat Fabbe på lektion, vi hoppade serie! har tagit en dusch och käkat kycklingsallad. Bara 2 skoldagar kvar sen är de sportlooov och herregud vad jag ska sooova, kommer bli så skönt. Imorgon tar jag och Linnea bussen till skolan, hon ska vara med på idrotten och kanske matten, idrotten kommer bli sjukt mycke roligare imorgon eftersom hon följer med <3 slutar 15.30 imorgon, far till stan direkt efter skolan, jag ska vara med Evelina och så ska vi käka på manuella, gott, vad har ni gjort idag och vad ska ni göra imorgon? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: