20.39

Emma Johansson / 06 Februari, 2013 - 20:39 / Allmänt

Hejsan,
 
slutade riktigt tidigt idag, härligt! Ante körde mig till stallet idag, fixade allt till Moonis, mockade åt Borris, borstade Moonis och red Fabbe på min hoppträning idag och det gick bra. Har duschat och sitter nu framför datan och gör ett inlägg till er. Snart är det fredag igen och de kommer bli så skönt att få sova hur länge jag vill på Lördag och Söndag. Det är inge kul när klockan ringer vid 7 på morgonen. Usch!!! vill verkligen inte stiga upp vid 7 på morgonen för att åka till skolan. Är så sjukt less på skolan nu men har bara 2 år kvar efter första året på gymnasiet, åååhhhh längtar till jag tar studenten, kommer bli så sjukt kul :) och balen kommer bi grym!
Postat av: Friskey

sv: ja gör det! :D

Länkbyten gör jag tyvärr inte, men bloglovin? :)

2013-02-06 @ 21:36:24
URL: http://friskey.weride.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: