Vet ni nån bra svensk ungdomsfilm? :)

Emma Johansson / 07 Augusti, 2013 - 15:07 / Allmänt

Goddag! steg upp vid 2 idag, haha men har iallafall fikat och tittat tv och tänker hoppa in i duschen på ett tag sen fixar jag mig, vet inte vad jag gör ikväll, ska nog skicka iväg ett sms till Linda sen och höra om hon vill göra nått idag också :)
 
Igår for jag ju ut med henne, vi snurrade runt i stan med bilen och sen dog min mobil så kunde inte mobilblogga. Sen snackade jag skype till sent på natten. La mig svin sent igår, vet inte riktigt va klockan va men va uppe längre än 4 iallafall. Inte så konstigt att jag inte stiger upp tidigt, hihi! jag har en fråga till er läsare!
 
Vet ni nån bra svensk ungdomsfilm? :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: