BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.

Emma Johansson / 01 Augusti, 2013 - 01:39 / Allmänt

Varför ska man vara taskig mot en annan människa? alltså det förstår jag verkligen inte. Jag skulle aldrig kunna sätta mig framför min egna dataskärm och skriva något dumt och trycka ner andra. ALDRIG! det finns inte i mina tankar över huvudtaget.
 
Folk har tagit livet av sig pågrund av nätmobbning och då undrar jag. Hur tänker ni som mobbade den personen genom internet?
 
Mobbning ska inte förekomma någonstans. Inte via internet, skolan, kompisgänget, hemma. Inte någonstans. Alla ska få vara precis som dom vill och se ut som dom vill. Stör man sig på en person eller inte gillar den alls så är det här ett bra tips.
Strunta i den personen helt. Varför lägga ner sin energi på någon man inte gillar eller stör sig på?
 
Får man ett taskigt sms eller ett taskigt facebookmeddelande så ska man inte vara på deras nivå. Vill man inte sjunka så lågt och vara på samma nivå som den personen/dom personerna så ska man strunta i den personen/dom personerna eller bara skriva på ett snällt sätt tillbaka. Man ska aldrig hamna på samma nivå för då ska man inte komma och säga sen typ. "ahh han sa så" eller "ahhhh hon sa så" för man har gjort precis samma sak. 
 
kom igen nu alla därute, va snälla mot varandra och strunta bara i dom man inte gillar.
 
BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.
 
Postat av: ?

Va bra skrivit ,Inte bara mobbing finns tom vuxna som jäklas och ljuger för andra bakom dataskärmen, så den människan mår pyton ,lika illa det tycker jag

2013-08-01 @ 10:08:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: