Första skoldagen igår :)

Emma Johansson / 27 Augusti, 2013 - 13:42 / Allmänt

Hejsan Svejsan! var min första skoldag igår och den va chill, vi började 10 och slutade på dan nån gång, tidigt iallafall och idag började vi också 10 och slutade på dan nån gång. Vi har inte gjort mycke, snackat :) imorgon börjar jag 09.20 och vi ska iväg nån stans, alla handels klasserna, chiiiillll :D klagar inte men på Torsdag börjar vanliga lektionerna och de suger ju som fan, haha. Hoppas 2an går lika fort som 1an för sen börjar jag 3an och tar studenten, hääärligt.
 
Igår kom syrran och brorsan förbi en sväng och sen på kvällen satt jag och tittade världens bästa program. Idol. Den här gången va dom i Linköping, först i Sundsvall och sen Malmö och igår Linköping, idag är dom i huvudstaden. Stockholm :D 
 
Har följt idol sedan start, 2004 och kommer alltid att följa det. Idol höll på till 2011 och är nu tillbaka 2013. Är så glad att det är tillbaka, ni skulle se min lycka när jag läste på facebook att idol kommer tillbaka i höst. Wohoooooo :D världens bästa program är tillbaka och jag sitter bänkad framför tvn när klockan slår 20.00 och idol börjar :D
 
 
Jonathan som sökte i Sundsvall, SÅ JÄÄÄÄVLA BRA :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: