Åhhh vill bara ha alla klänningar hem, haha! :)

Emma Johansson / 06 Augusti, 2013 - 17:42 / Allmänt

 
Så sjukt snygga studentklänningar. Skulle verkligen inte tacka nej till nån av klänningarna. Snart tar jag studenten så då får jag bära en snygg klänning och känna mig värsta snygg, hihi! bara 2 år kvar sen är det min tur. Känns underbart. 
 
Vilken klänning fastnade du för mest? 1, 2, 3 eller 4? :)
 
 
Åhhhhhh så himla fin klänning. Inte för lång och inte för kort, super fin färg och med det där i midjan. OMG, den skulle jag verkligen inte tacka nej till. Absolut inte :)
 
Gillar ni den lika mycket som jag? :)
 
 
Den här är sjukt snygg, de är som vitt tyg under och nå mönstrat typ på. Sjukt sjukt snyggt. Gillar klänningen starkt. Åhhh vill bara ha alla klänningar hem, haha! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: