00.43

Emma Johansson / 04 April, 2013 - 00:43 / Allmänt

Ska berätta om min Onsdag :) jag och Linnea for till stallet, vi fixade allt åt Moonis och så red jag Vermina på hoppträningen :) käkade en god middag och tränade engelskan och så for jag till Steffi, vi gick ut med Leo och så for vi till Coop, nu är jag hemma eller har vart hemma länge, är i skype men är trött så ska hoppa i säng om ett tag, godnatt och sovgott, hörs imorgon eller de blir senare idag eftersom den är över 12 :) nu är de 1 DAG KVAR TILLS PLANET LYFTER, AHHHHH VAD KUL DET SKA BLI <3
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om din hoppgrupp när ni värmer upp och hur högt och hur det går ? :)
Kan du svara i ett inlägg ?:)

2013-04-16 @ 20:34:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: