Stockholm Horsw Show 2012 <3

Emma Johansson / 26 November, 2012 - 12:37 / Allmänt

halloj! sitter i skolan och ska strax börja den sista lektionen för idag. Idag ska jag läsa bloggar, ska plugga och vara med Linnea :) imorgon ska jag också vara med söta kusinen, på Onsdag blir det stallet och på Torsdag ska jag packa till Stockholm :) på Fredag ska jag flyga till undebara Stockholm, första planet tror jag går 06.00 på morgonen och kommer jag dit tidigt på Fredag åker jag och madde in till staaaaaaan, vet ni vem som också ska på stan samma dag? Nellie Berntsson, hon och Henrik Barry har sina bloggträffar samma dag, på Lördag, kommer träffa dom och gå på deras bloggträffar, jag och madde kommer ha så kul på horse show på Lördag och så ska vi vara på horse show hela söndagen, nicole som var med i PA ska dit då, kanske träffar henne också. Kan de bli fredag nuuuuuu, vill till Stockholm <3
Bilder och filmer kommer att komma från Stockholm, JAG KOMMER HA SÅ J*VLA KUUUUUL, MOBILBLOGGA KOMMER JAG GÖRA :D :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: