Mr Blue, jag älskar dig nu och föralltid♥

Emma Johansson / 02 Mars, 2012 - 23:46 / Allmänt

Jag har haft en skötponny som heter Mr Blue, nu är han Emelies häst eftersom Julia har sålt honom. Till hösten ska hon köpa en D ponny. Blå är så jävla fin och söt, jag älskar dig Blå! Jag kommer att hälsa på honom, jag kommer alltid att minnas dig gubben, du är så underbar Blå. Vi har många minnen tillsammans, vi har ridit ut och vi har gjort saker tillsammans. Du är så jävla snäll och dig kan jag lita på till 1000%, jag kommer aldirg att glömma dig och jag kommer alltid att älska dig♥



Du är så duktig, vacker, söt, fin, underbar och så jävla snäll♥ vi har många minnen tillsammans och alla stunder jag har haft med dig har vart underbara♥



Du kommer inte flytta långt ifrån klubben så jag behöver bara gå för att titta på dig, jag älskar dig underbara ponny♥

Postat av: :)

Denna hästen är så lik den ponnyhäst som vi hade en gång ,,, :)

2012-03-04 @ 00:15:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: