Hörniii!

Emma Johansson / 24 Mars, 2012 - 18:54 / Allmänt

Hej det är Linnea som skriver! :D Emma skrev ju att hon har en frågestund som avslutas den 31/3, och jag bestämde just att ni får fråga mig saker också! Kul vaaa! :D Hoppas ni ställer frågor till mig med. Ni kan kommentera antigen i den här inlägget eller i Emmas inlägg här nedanför.
BOMBA MIG MED FRÅGOR!
:D

/Linnea



Postat av: Anonym

Emma frågestund.

1.Längtar du till sommaren.

2.Vad ska du och din familj hitta på i sommar?

3.Ska du ställa ut din elvis nått.

4.Har du haft en härlig vinter.

5.Hur firar ni påsken .

6.Ska du söka sommarjobb.

7.Hur många bilar har ni i eran familj?

8.Vad har du mera för djur förutom din hund?

9.Vad jobbar din Mammma & Pappa med.

10.Får du typ mycket saker av dina föräldrar.

11.Skulle inte du kunna göra en vidioblogg på typ erat hus och omgivningen runt där du bor :)

12.Ska du va i stallet mycket i sommar.

13.Önskar dige netrevlig Påsk.........

2012-03-24 @ 19:06:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: