Jag har skrivit om mig själv :)

Emma Johansson / 30 Juli, 2012 - 16:30 / Allmänt

Hej, mitt namn är Emma Johansson, jag är 15 år och mina intressen är hästar, hundar och musik. Jag älskar att ta hand om min underbara skötponny moonis, jag älskar att rida, jag rider 2 gånger i veckan. Rider varje onsdag och jag rider i min hoppgrupp varje fredag. Jag började rida när jag var 6 eller 7, det kommer jag aldrig att sluta med. I love horses, älskar att vara i stallet♥ jag bor i Gällivare och jag har en 2 årig Jack Rassell hane som heter Elvis, han tränar jag agility, lydnad och freestyle och ska träna utställning för jag ska ställa ut han på klubbmästerskapet och när det är guldhund och jag ska testa träna flyball med honom. Jag gick med i styrelsen i hundungdom i år som ledamot. Älskar att träna med min hund och det är nånting jag aldirg kommer att sluta med. Ni vet säkert att jag älskar hästar och hundar och att jag aldrig kommer att sluta hålla på med dom. Hästar och hundar är så j*vla underbara, dom djuren kommer jag aldrig att sluta hålla på med, jag älskar dom♥ Vilka är era favorit artister? mina är Eric Saade, E.M.D., Justin Bieber, Robin Stjernberg, André Zuniga. Dom är j*vligt bra, jag älskar dom. Jag har träffat Eric på Kirunafestivalen, den kvällen fick jag en autograf av honom, han kanske kommer komma till Kirunafestivalen 2013, om han ska dit blir jag jätte glad :) jag och min kusin Madde var i Kiruna  en dag och tittade på Robin, André och Molly när dom sjöng i Coop Forum, fick en kram och autograf av alla 3, jag och André har vart med i FRIDA tidningen, jag skickade in en bild, jag har träffat Danny i pajala och jag har träffat E.M.D. på kirunafestivalen, har autograf av alla 3 och jag har träffat dom i malmberget.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: