22.16

Emma Johansson / 07 Juli, 2012 - 22:16 / Allmänt

jag har gjort ett inlägg idag. Ska berätta vad jag gjort. Har inte sovit länge idag, steg upp vid 7 och innan vi hämtade upp steffi for jag och pappa in till stan, tittade en grej, efter vi hade hämtat upp Steffi körde han oss till BHK malmen. Det har vart tävling där idag, de är de imorgon också så ni får komma och titta :) ska inte vara med med Elvis, ska dit och titta, kanske tar med honom. Jag får se. Jag har kört moppe i kullen, jag och pappa gick på en promenad med Elvis upp till kiosken, köpte godis och jag har tittat på Sommarkrysset :) vad har ni gjort idag? :)
Postat av: :)

Kula saker du gjort idag,Funderar om det var den kiosken jag var på när jag var på semester i gällivare ifjol .Mycket trevlig kiosk .Får nå gå dit igen när jag åker på semster igen,Gillade denbutiken .Ha en bra dag idag :)

2012-07-08 @ 01:37:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: