vill ni de? :)

Emma Johansson / 03 Januari, 2012 - 18:17 / Allmänt

Hejsan, har vart hos Linnea en stund och käkat, 18:40 ska mamma köra mig och Elvis till BHK malmen, jag ska på möte och Elvis får följa, han älskar att få följa med :) efter mötet vet jag inte vad jag ska göra, om Emil inte är hemma lånar jag hans data, jag har ju ingen själv just nu eftersom pappa lämnade in den igår eller om de var i förrgår, kommer inte ihåg. Jag hoppas jag får de imorgon, Jag ska aldrig göra den seg igen, ALDRIG. Om expert har öppet efter vi har hämtat den ska jag fara och köpa ett mönsterpapper eller vad de heter till datalocket om de inte är slut, man klistrar de på locket ;)
jag är sugen på att starna upp en frågestund, vill ni de? :)


/emma
Postat av: Norrland

Hoppas du kan få din dator snart igen....Kul med frågestund :-)

2012-01-03 @ 21:08:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: