sommaren med göran!

Emma Johansson / 02 Januari, 2012 - 22:21 / Allmänt

tja, inatt har jag en kompis i rummet, Linnea! kul och jag hoppas E ska logga in på msn senare ;) vi har sett sommaren men göran och de gör vi nu också, f*n vad den är bra, har ni sett den? hurrni.. pappa har lämnat in min data, dom ska tömma den om dom inte redan har gjort de och så ska dom lägga in programmet, haha om dom inte har gjort de redan :) idag har jag och Elvis fotas, jag hoppas jag får bilderna imorgon till datan, isåfall ska vi välja vilka 3 biler vi ska ta och en av dom 3 bilderna kommer bli förstorad. Den ska jag hänga upp på väggen så jag kommer har 3 fina bilder på Elvis och en av dom kommer också vara förstorad :D


/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: