juuuuuuuulloooooooov :D

Emma Johansson / 21 December, 2012 - 19:46 / Allmänt

Hejsan! idag slutade jag tidigt från skolan och sen for jag och köpte en korv i baguette och en julmust, Elvis körde mig sedan till stallet :) jag hjäplte söt julia med Moonis, skrittade av honom och jag red Fabbe i min hoppgrupp :) idag tävlade vi och i slutet var de höjdhoppning, vann den :) hoppade 1,10 :) jag är jätte nöjd med dagens lektion. Har vart och käkat på manuella med Emil och tagit en dusch, om ett litet tag börjar det ett program i 4an som håller på i 2 timmar :) ska hoppa i nå kläder strax och så ska jag blogga på min oscar zia blogg jag har med 2 andra tjejer, har ni sett den? :)
www.oscarziafans.bloggplatsen.se :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: