2012 har vart ett grymt år <3

Emma Johansson / 09 December, 2012 - 11:52 / Allmänt

Hallå! idag är de Söndag och jag ska på möte, det börjar klockan 13.00 sen ska jag läsa en idrottsgrej och skriva i min praodagbok :) ikväll är de solsidan mys med familjen. Igår var jag med Linnea, vi tog en promenad med Elvis och sen for jag och mamma till Mats och Eva och hälsade på :) imorgon är de Måndag igen och de är sista prao veckan sen är de skola i bara några dagar innan jullovet :D
 
Vad ska ni göra idag? :)
År 2012 har vart underbar och helt j*vla fantastisk! <3 jag har gått balen med min syrra, jag har vart på kirunafestivalen med Sara och Linda, jag har vart i piteå i en vecka med familjen, kusinen och Mats och Eva, Jag har träffat André och jag har vart på Stockholm Horse Show med Madde. 2012 HAR VART ETT GRYMT ÅR <3
Postat av: Lina

Va mycket du har gjort detta år ,Har faktiskt också varit och rest och gjort en massa kul .Varit på semester i Gällivare Hälsat på en Vän i Nattavaara :) Ute och roat mig,Har redan planerat resor för nästa år Kul

2012-12-09 @ 13:11:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: