15.03

Emma Johansson / 05 December, 2012 - 15:03 / Allmänt

Onsdag! :)
 
ska börja med att berätta om gårdagen! hade min första prao dag igår och det gick bra, fick packa upp varor, går bra tider 08.00-14.00 till nästa fredag :) jag & pappa for till elgiganten, jag bjöd på grillmat och så adventsfikade vi på kvällen, mysigt <3 snart är de juuul, inte länge kvar :) idag har jag haft min andra prao dag och sitter just nu och lyssnar på en grym artist som sjunger en grym låt :) ska käka innan jag far till stallet och har Moonis och rider lektion 19.00-20.00 :)
Vilka var på Stockholm Horse Show? :P
Postat av: Lina

:) Snart jul med allt som det för med sig ...Både sorg och glädje för min del.

2012-12-05 @ 18:06:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: