08.56

Emma Johansson / 18 December, 2012 - 08:56 / Allmänt

Halloj! sitter i skolan och har gjort lite skolarbeten och ska strax stoppa i lurarna i öronen och lyssna på bra muusik. Mari ska komma med fika till oss, muuuuuuums! igår gick jag och Linnea en promenad med Elvis, jag pluggade och så for jag och pappa till Linda och lämnade fiskarna. Har inte kvar dom :) Nu är dom med massa polare i Lindas stora akvarium :)
 
Idag är de Tisdag och jag ska plugga till energi provet som jag ska göra imorgon :) jag längtar tills jag lämnar fram de till henne och hon håller på att rätta de och så hoppas jag att jag klarar de också :) det är 8 dagar kvar till jul och 10 dagar kvar tills jag fyller 16 år, kuuuuuul :D ska ni vara hemma på julafton? :D
Postat av: Lina

Julafton kanske hemma juldan bort ivarjefall. :)

2012-12-18 @ 21:10:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: