Kommer bli en bra vecka nästa vecka :)

Emma Johansson / 29 Augusti, 2012 - 22:44 / Allmänt

halloj! idag har jag vart i skolan, vi tittade en bra film men vi slutade inte så sent. Ikväll har jag ridit Fabbe på min ridlektion, vi hade markarbete, de fick bra, jag är nöjd! imorgon börjar schemat så vi börjar med idrott, jag tror inte vi kommer behöva byta om eftersom de är första idrottslektionen men jag tar med gympakläder ifall vi ska byta om. Imorgon ska jag också fara med Linnea på dollar och nästa torsdag ska jag rida klockan 20.00 för jag hade ingen hoppträning i fredags så jag får rida nästa torsdag och 2 september ska jag tävla i klubbmästerskapet med Elvis och på fredag den 7 september har jag hoppträning klockan 3-4 och efter jag har ridit följer jag med Julia till Piteå, hon ska tävla :) kommer bli en jätte bra vecka nästa vecka :)

Postat av: Norrland

Mycket kul du ska göra,ska också göra en massa kul i helgen....För jag ska resa bort :)

2012-08-29 @ 22:57:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: