Fredag idag! :)

Emma Johansson / 31 Augusti, 2012 - 20:32 / Allmänt

Hejsan! började skolan tidigt idag men slutade inte så sent, for till stallet direkt efter skolan med Madde, jag böt om och så byggde jag fram, Madde borstade han och sadlade och jag tränsade, jag har ridit Fabbe i min hoppgrupp idag, de gick bra, vi travade och galopperade över bommar och så hoppade vi en bana. Vi vae 4 idag, jag, Fanny, Gabbi och Julia. Jag har käkat en god middag och så har jag städat mitt rum. Ikväll ska jag mysa i soffan med popcorn och ljus framför Big Brother :) imorgon får jag sova ut, jag slipper stiga upp tidigt för att jag ska till skolan. Asså på måndag ska jag vara på Coop 05.30 för vi ska ha en inventering och så käkar jaf frukost där, käkar säkert lite hemma också och de är så jäkla bra, jag får betalt för de (y) idag har vi inte haft så många lektoner, vi har haft idrott, matte, naturkunskap och svenska. Vi har inte fått skåp eller en dator ännu men de får vi säkert om kanske 2 veckor, jag vet inte. Jag längtar! jag tycker de är mycke roligare att gå på välkomma än myran och de är mycke roligare att gå till skolan nu är innan. Jag tycker om handelsprogrammet och de så bli så himla kul sisat året för då är de säkert mycke praktik <3 jag trivs jätte bra på välkomma!
Postat av: norrland

va mycke kul du gjort idag. själv har jag gått i affärer. i gällivare.Tycker det är fint här men tyvärr dåligt väder. Ha em trevlog kväll :)

2012-08-31 @ 21:27:15
Postat av: Alicia

Fin blogg :) ! Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

2012-08-31 @ 23:51:57
URL: http://aliciafranzen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: