18.04

Emma Johansson / 12 Augusti, 2012 - 18:04 / Allmänt

Har duschat, har städat i mitt rum och så har jag börjat plugga. Är strax på sida 90 i AM boken (y) ska gå och fortsätta plugga strax men jag gör ett inlägg innan de :) jaha, vad har ni gjort idag då? har ni hitta på något kul?Ska berätta om fredag och lördag. De har vart flottkalaset på fredag och lördag men de började på kvällen på fredag och på lördag var de från klockan 13.00 till 16.00 och sen var de från 19.00 till 01.00. På fredag var de inte så jätte jätte mycke folk men jag tror de var mer igårkväll. Natten mot Lördag hade de hänt en bilolycka så mamma och pappa kunde inte komma förbi men de fanns en super snäll kille som körde oss till olycksplatsen, Tack! vi gick över till våran bil och så for vi hem därifrån. Steffi sov över hos mig natten mot Lördag och på Lördag for vi tillbaka till tjotti och flottkalaset 2012. Vi var på flottkalaset både på dan och på kvällen men de var inte så kul där på dan, de var mycke roligare på kvällen, många av dom som var där på kvällen var säkert fulla, haha! en av fyllisarna skulle ge oss 50:- haha, snällt! bilder från flottkalaset kommer ikväll. Asså om de kommer vara flottkalset nästa år så vet jag inte om jag ska gå, de här året fick jag ju komma in gratis eftersom vi jobbade men jag hade ju för tusan fått komma in ändå, haha men nästa år är jag 16 år så då måste jag betala och jag tror inte jag ska slänga ut pengar till de. Jag får se om jag går nästa år. Har ni vart på flottkalaset i år. Isåfall tyckte ni de var kul? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: