17.19

Emma Johansson / 30 Augusti, 2012 - 17:19 / Allmänt

Hejsan! har vart i skolan idag också men jag slutade inte sent idag så de var skönt. Efter skolan for jag och Linnea på dollar och Coop och så hämtade pappa oss från Coop. Har käkat nudlar och chockladbollar så nu är jag mätt i magen, ska käka middag klockan 6. Imorgon är de Fredag och jag ska till skolan, har ingen sovmorgon och så slutar jag 14.10, far till stallet direkt efter skolan och klockan 3 till 4 har jag hoppträning, imorgon får jag sitta på ett ställe där jag trivs. På hästryggen. Kommer bli jätte roligt <3 Ska plugga till AM provet jag ska göra 11 Setember snart och efter jag har ätit ska jag forstätta och ikväll ska jag mysa och titta Robinson. Vad ska ni göra idag? :)
Postat av: norrland

mycket du ska hitta på i helgen.Sitter o. myser på ett fint stäle nu.Imorrn ska jag springa i affärer och sen ska jag ut och gå .Kanske ska gå och titta på fin natur .:-:-P

2012-08-30 @ 21:09:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: