16.53

Emma Johansson / 27 Augusti, 2012 - 16:54 / Allmänt

Hejsan! Måndag idag. Skolan har börjat, började 09.00 idag och slutade inte så sent, tror jag slutade efter 1. Jag gick till mammas jobb innan jag och Linnea for till stan och fikade på alla tiders. Jag fikade en kladdkaka med grädde och så drack jag hallonsoda. Har vart på dollar och djurmagazinet och nu är jag hemma. Ska plugga till AM provet snart, ska göra provet imorgon 16.30. Ikväll ska jag titta Robinson och så tror jag att vi ska spela yatzy. Vad har ni gjrot idag och vad ska ni göra ikväll? :)
Postat av: norrland

Lycka till imorrn och ikväll på yatzy,ska inte göra mycket ..Klart ska börja packa snart ska ju snart åka på semester :)

2012-08-27 @ 19:09:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: