ny duschad :)

Emma Johansson / 26 April, 2012 - 21:38 / Allmänt

sitter vid datan med morgonrock och en handduk på skallen, har duschat :) snart är den här Torsdagen slut, har vart i skolan, har börjat på min so-fördjupning, har umgåts med Linnea, jag har vart hos Micke och Angelica och jag har vart på kiosken :) imorgon är de Fredag, kuuuuuuuuuul. Ska ha nationella prov i engelska och efter skolan far jag till stallet direkt, har hoppträning klockan 15.00, de skulle först inte vara nån hoppträning men Lotta sa till mig att de blir igår :) och på kvällen ska jag se Let's Dance :) på Lördag ska jag till stallet och hjälpa Julia och på Söndag ska jag fara till Sara. Vi är ju ledig Måndag och Tisdag, vi har jobbat in Valborg och de är ju som en söndag på Tisdag så då är vi också ledig :) på Valborg ska vi fara och grilla, mycket roligt :) vad ska du göra på Valborg? :)

snart börjar Big Brother, vi hörs senare :)
Postat av: :)

Mycket kul du gjort idag ....Grilla det kan ju va gott ibland. :)))))))))))

2012-04-26 @ 21:51:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: