23:49

Emma Johansson / 02 April, 2012 - 23:49 / Allmänt

har suttit och tittat på Nellies Blogg och videon laddar men just nu är de bara på 39% :( klockan är 23:44, måste lägga mig strax, så fort jag kommer hem imorgon laddar jag upp filmen på youtube + att ni får en bildbomb imorgon för att de har tagit ett tag innan jag la upp den, jag hoppas ni inte blir arg.... ;) GODNATT på er, vi hörs imorgon <3

imorgon är de Tisdag, vad ska ni göra? :) vi har en fjällsäkerhetsdag imorgon så vi ska fara upp till Dundret, ska göra ett inlägg innan jag lägger mig som jag publicerar när jag är på Dundret, jag hoppas ni har haft en underbar dag och jag hoppas ni kommer ha en rolig dag imorgon. HUG♥
Postat av: Norrland...........

:) Men det är väll bra och ha det ,Fjällräddning.Lycka till imorrn :)

2012-04-02 @ 23:56:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: