Mer bilder från SGT 2011!

Emma Johansson / 07 September, 2011 - 23:27 / Allmänt

Mer bilder från SGT 2011!

Amanda & Olle

Denice & Exilia

på långt håll tycker jag den där hästen är jätte lik Nellies häst :)

Caroline & Bella

på långt håll tycker jag hästen är jätte lik Nicholais häst :)

Caroline & Bella

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

Jenny & Cavat

Jenny & Cavat

Jenny & Cavat

Sofia & Jesse

Jessica & Tiamo

Jessica & Tiamo

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

Denice & Exilia

Denice & Exilia

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

En av dom som tävlade i årets SGT

Caroline & Bella

Jag har mer bilder, ska lägga upp dom imorgon! nu ska jag gör lite saker och efter de ska jag lägga mig, vi hörs imorgon, puss♥

/emma

Postat av: elina.

jotack det är bra :)

fina bilder! :)

planer för dagen? :)

2011-09-08 @ 08:29:47
URL: http://elinatauson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: