Frågestund

Emma Johansson / 01 September, 2011 - 15:20 / Allmänt


KOM IGEN NU!!!
ni har till 8/9 på er :)

/emma

Postat av: Vendelaaa ! :D

Gillar du någon ?

isåfall vem ? ;)

hur många har du varit tsm med ? :)



Kram<3

2011-09-01 @ 21:20:28
URL: http://vendelajohansson.bloggplatsen.se
Postat av: Viktor

1. Vilken skostorlek har du?

2. Hur lång är du?

3. Vilka bloggar läser du?

4. Hur länge har du ridit?

5. Ursäkta frågan, men när började du använda bh? :)

6. Hur många finnar har du i ansiktet exakt?

7. Det här kan verka som en stötande fråga, men har du behåring i underlivet?



/ Viktor

2011-09-02 @ 16:41:19
Postat av: Bella

1. Varför var du inte med på fjällturen, var det för att du har mens? ( vad är olika anledningar)

2. Går du verkligen i 9an ?? :o

3. Tvättar du ansiktet, tänkte när du har finnar?

4. Vad har du för skolväska?

5. Har du många vänner, tänkte när du typ bara umgås med din 18 åriga kusin och din andra vän som är 2 år yngre?

6. Rakar du bena?

7. Trivs du i din klass?

8. Umgås du med killarna i din klass på fritiden och i skolan?

9. Får du rida på Mr. Blue tänkte när du sköter han, om inte varför inte?

10. Av vem köpte du dina fåglar av och när?

11. Har du eller dina släktingar en stuga, vars isånafall?

12. Äter du nå medecin?

13. Är du blyg i verkligheten?

14. Skäms du över dig själv, om ja varför?

15. Var ni någon annans stans i sommar än bara i kiruna, om nej varför?

16. Är du mobbad, på vilket sätt isf?

17. Har du stort rum, hade du kunnat visa ditt rum i en videoblogg?

18. Brukar du sova med dina föräldrar?

19. Haha men byter du underkläder varje dag? ( Trosor, bh och sockar)

20. Har mensvärk?

21. Tycker du din brossa är söt?

22. Kan du lägga upp en bild när du kramar en kille från din klass eller din brossa? hahaha

23. Är det kul att rida?

24. Vad tycker du om klubben du rider på, är det mycket mobbing och så?

25. Kan du känna dig utstött ibland, om ja när, hur, varför?

26. Är du smart?

27. Är du den coola eller den udda i din klass?

28. Du vela ju ha en gris när du blir stor varför har du ingen gris nu, du kan köpa en av mig jag har grisuppfödning och tävlar VM i agility med Greta?

29. Vad vill du att din gris ska heta?

30. Några av mina heter Greta, Egon, Aron, Affe och Asse. Tycker du att namnen var fina?

31. Får du se skräckfilmer?

32. Vilken är din favorit film?

33. Har du sett Hur många ligon finns det i världen, om ja vad tyckte du om den? Om inte du borde se den, du kanske känner igen dig i den!

34. Har du haft en orgasm?

35. Varför bor ni just i Kullen?

36. Hur mycket får du i måndaspeng?

37. Har du bankkort?

38. Är din familj rik?

39. Vad jobbar dina föräldrar med?

40. Kan du inte färga ditt hår?

41. Kan du visa en bild som du har målat, tänkte om du ritar som en barnrumpa eller en som går i 9an? hihi

42. Har du bra självförtroende?

43. Kan du börja göra mer videoinlägg?

44. Är det inte dags för en ny header?

45. Tränar du något eller rider du bara, det är bra för dig att röra på dig för alla behöver motion? ( tänkte bara för din egen del)

46. Har du mycket sparpengar? Jag har 380000...

47. Använder du tampong, om nej varför inte?

48. Köper du dina tamponger/ bindor själv, jag antar att du har det eftersom du säger att du går i 9an?

49. Är du inte lite konstig?

50. Visste du att Beoncye är gravid?

51. Kan du ha en kategori som är videoinlägg, för de är svårt att hitta dina fina videoinlägg?

52. Kan du stå och dansa till Vem har tagit min kexchoklad? Skulle gilla de, för de är min favvolåt! :)

53. Tror du på gud? om inte varför inte.

54. Om ja går du i kyrkan?

55. Brukar du trycka dina finnar? De gör jag tycker de är äckligt annars, fast man tycker som man vill.

56. Har du haft analklåda nångång? om ja visst är de jobbigt! Hade du de i skolan, i have it on school.

57. Jag gillar din blogg, men vilka är dina favvoblogg?

58. Gillar dín hund dig? om nej way not? min hund gillar inte mig :(

59. Äter ni frukost tillsammans med familjen?

om nej varför inte?

60. Brukar ni ha familjeråd,alltså som klassråd fast med familjen?

61. Brukar din hund jucka?

62. Vad har du för sängkläder? Visa på bild :) jag har bratz just nu annars nalle Puh.

63. Kan du göra ett videoinlägg och visa runt i hela ditt hus! Din brorsas rum speciellt.... hehe?

64. Läser du kissies blogg? hon har snygga jajaa..

skemta

65. Vet du vem Emil Johansson är??

66. Tycker du jag frågar konstiga frågor? om ja på vilket sätt ?

67. Kan du svara ärligt på ALLA frågor de angår faktiskt bloggen...?

68. Ett Gristips, ge den en banan på morgonen då grymtar den inte på hela dagen, de är säkert! Tänker du testa de? + att mina grisar älskar banan.

69. Räcker de med 70 frågar?

70. Kan du svara på frågorna imorgon, ska bort i 4 veckor och då kommer jag missa och glömma dom här kan du iallafall svara på mina frågor imorgon?



Jag bor själv i Karlskrona med mina grisar i en lägenhet mitt i stan, men dom har en liten plats på gården som dom är ute dagligen.

Jag är 17 år och älskar grisar och mitt liv som en finne, kanske precis som du!



Är tacksam för svar på mina frågor :D



Kraaam <3



Ps. din blogg är grym ;)

2011-09-03 @ 22:46:33
Postat av: Gullan

Kan du svara på frågorna lite tidigare? För du har ju fått många frågor :)

2011-09-05 @ 14:37:10
Postat av: steffi

1. Gillar du någon?

2. Vem gillar du ?

3. Vem brukar du vara med i skolan?

4. Vilka bloggar läser du?

5. Ska du tävla klubbmästerskapet med Elvis (agility)?

6. Tror du att du kommer vinna hela tävlingen på söndag? ( det tror jag ) :)

7. Vilken är din favorit artist ?

8. Vem tycker du är bäst i idol ?

9. Vem hejjar du på i Robinson?

10. Gillar du att svara på mina frågor?

11. orkar du svara på några fler?

12. läser du dressyrmupparnas blogg?

13. Går du på toa mins 1 gång om dagen? ( seriös fråga va, hade inget att fråga)^^

14. Tror du att det kommer bli roligt i stallet på lördag?

15. Nu ska jag dricka något, vad har du drukit idag?

16. läser du min blogg?

17. gillar du talet 17?

18. han som sjöng electro pop i idol, tyckte du han var bra?

19. Snart har jag frågat 10 frågor, hur känns det ?

20. Vad för ridväst tycker du jag ska köpa?

21. visst läser du nellies blogg varenda dag?

22. hur mår elvis idag?

23. Tycker du madicken är söt?

24. vilken stolek har du på skor/byxor/tröja/sockar ?

25. Tycker du att jag ska köpa en skalmansväst?.. du vet vad jag menar XD

26. Ska skriva 100 frågor. kommer du orka svara?

27. vad heter kontakt nummer 15 i din mobil?

28. vad har ni för relaktion? (kontaket nummer 15 i din mobil)

29. Tycker du Johan Palm är brapå att sjunga?

30. Bara 70 frågor kvar.. har du borstat tänderna?

31. När åt du senast?

32. när drack du senast?

33. Vem vill du rida på onsdag?

34. Vem hejjar du på i true talent?

35. Vad är klockan?

36. tycker du denna smilis är söt '' :D '' ?

37. Nu är jag less.. är du less på att svara på frågerna?

38. när ska du gå och lägga dig?

39. vill du fara på nellis bloggträff?

40.Använder du parfym i skolan?

41. vad var det senaste du handlade på kappahl?

42. saknar du blå?

43.gillar du grisar?

44. vilka djur älskar du?

45. vad var ditt bästa sommarminne i sommar?

47. vad vill du köpa på hööks?

48. är mina frågor tråkiga?

49. visst var det roligt på hundlägret?

50. visst ska du gå på det nästa år också? alltså hundlägret.

51. Dampar din data?

52. när kan jag vara med dig?

52. är eran skolmat äklig?

53. hatar du någon?

54. vad är din ögonfärg?

55. sminkar du dig varje dag?

56. cyklar du med Elvis?

57. hur söt tycker du att du är från 1-10?

58. Gillar du Justin Bieber?

59. Hur ofta duschar du per vecka?

60. Vill du fara o äta på frasses på måndag/tisdag/onsdag/torsdag/fredag?

61.har du många saker i ditt rum, som tex vad?

62.Vad brukar du oftast börja med i ett inlägg.. typ hej eller?

62. hur många är det högsta som har läst din blogg?

63. Vilken skiva är din absolut bästa skiva?

64. Spelar du dataspel. eller är du bara typ inne på internet?

65. Älskar du HÄSTAR?

67. Vilken är din bästa affär här i gällivare?

68. tycker du att du är en fjortis?

69. Vilket är ditt favoritämne i skolan?

70. vilka ämnen har du fått IG i ?

71. vart vill du prao, har du praoat på?

72. vem saknar du just nu?

73. saknar du nelli o spike?

74. vilket är ditt bästa pogram?

75. vill du börja spela något instrument?

76. när började du rida på rkd?

77. när ska du sköta valle och olle?

78. vad gör du nu?

79. är du inne på facebook?

80. chattar du med någon på msn?

81. vem tycker du är snygg?

82. kan du beskriva dig som person?

83. gillar du typ kakor?

84. tycker du om coca cola?

85. vad gör du i skolan förutom att plugga?

86. vad ska du göra sen efter du svarat på alla mina frågor?

87. hur många rosetter har du ?

88. När vi ska ha uppvisningen, tor du att det kommer bli roligt ( bhk-malmen)?

89. snart 90. svarar du fortfarande?

90. jag har ont i huvet har du de?

91. vad ska du göra på måndag?

92. vad har du för stolek på ridvästar?

93. vill du tävla i nästa årets SGT?

94. blev du sur när jag tog nån bild?

95. jag är trött är du?

96. mår du bra idag?

97. när du var liten, grisade du något då?

98. vilken är din favorit dricka?

99. nu ska jag gå o blogga, vad gör du?

100. alla frågerna, var det roligt att svara på dom? :)



KRAM/ steffi

ingen fråga kopierad, alla skriva själv, tog en halvtimma. se till att svara nu på allla!! :)<3

2011-09-08 @ 22:01:25
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: