Alltså seriöst

Emma Johansson / 09 Oktober, 2011 - 00:53 / Allmänt

Angående det här inlägget (och alla andra liknande kommentarer)

Jag tycker det är så jävla omoget att hålla på med alla dom här kommentarerna! Alla har rätt att se ut och vara som dom vill, hur orkar ni ens bry er? Jag själv vet att Emma rakar sina ben (nu vet ni att hon gör det) men hon kanske inte hade gjort det på just den där bilden. So what? Jag vet att det finns hur många som helst som går runt sådär ibland. Kanske till och med ni. Ni kan väl ändå visa att ni är lite mognare än vad ni verkar och bara lägga av. Det är inte alls coolt eller roligt eller vad ni nu vill vara, bara löjligt. Jag fattar inte hur ni orkar lägga ner energi på att kommentera sånt fjant och bete er som 5-åringar. Bara lägg av och väx upp lite så är ni snäll. Jag är inte sån som skriver sånt här, men jag vill bara säga vad jag tycker.


/Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: