NELLIE BERNTSSON

Emma Johansson / 22 November, 2011 - 17:54 / Allmänt

Jag är med i tävlingen blogga på Nellieberntsson.se för en dag! hos Nellie, för att komma till henne's blogg klicka på länken. www.Nellieberntsson.se



Varför läser jag din blogg och vad tycker jag om den, här Nellie får du svar varför!


Jag tycker din blogg är helt amazing, du är en sån snäll och mogen person och när jag går in och kollar på din blogg så är de inte så att jag tänker bah "vem fan tror hon att hon är" utan du är trevlig, modig, mogen, super snäll person och du tänker inte bara på dig själv. Du tänker på många andra också, du lägger inte upp massa inlägg med bara text hela tiden utan du lägger upp bildbomber, videoklipp och intressanta inlägg. Din blogg är inte som många andra, du går din egen väg och skiter i vad andra tycker och tänker om dig och din blogg. Du ger aldrig upp med dina 2 underbara ponnysar och dom ger aldirg upp, ni 3 är en grupp! ni ställer upp för varandra och ni tycker om varandra. Varför jag läser den de är för att DET ÄR DU SOM DRIVER DEN!


Det här är en liten extra text! det hör inte till de som jag har skrivit om ovan men jag hoppas du räknar med de här också!


du är en 11 årig tjej men man kan tro att du är äldre än vad du är, du ser ut som 13 eller 14 och du är som en som är 13 eller 14. NELLIE YOU ARE AMAZILING GIRL, det tycker jag och de kommer jag tycka länge, ge aldirg upp med dina ponnysar och bloggen för om du håller på som du gör nu så tror jag att du kommer komma ännu längre, du är dig själv, du går din egen väg och som jag skrev tidigare. DU SKITER I VAD ANDRA TYCKER OCH TÄNKER OM DIG OCH DIN BLOGG!

Ha de grymt Nellie och så kanske vi hörs nån dag♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: