Har gjort en debut på banan idag :)

Emma Johansson / 29 Maj, 2011 - 19:33 / Allmänt

Tävlingarna gick super bra,har gjort en debut på banan idag. Jag plockade en andra plats i klass 1 small och en tredje plats i öppenklass small,hon skötte sig mycket bra :) 18 och 19 juni ska jag hjälpa till i hundutställningen som kommer att vara på hemmaplan och jag kanske ska göra ett lopp med Izla i Juli i agility,det ska bli så otroligt kul,om jag får köra ett lopp i agility med izla ska jag kamma hem en 1 plats,nästa sommar ska jag kanske köra en nybörjarklass med Elvis om dom har en,det är alltid bra att börja med en lätt klass för jag måste titta hur han är för han har aldrig tävlan ännu,jag hoppas att det kommer gå bra :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: